Ännu en dag har passerat!

Ja tänk så många dagar som passerar och jag inte gör ngt vettigt alls, idag har jag iof varit i skolan, i stan en sväng och sedan tränat men endå tänkt så mycket man skulle kunna hinna med på en dag egentligen! Dagarna blir så mkt tristare när det regnar oxå och det har det jue gjort idag, alltid bra och ha ngt o skylla på! Jag är verkligen duktig på att fördriva dagarna med att inte göra ngt vettigt alls, typ sitta och titta på filmer och ägna alldeles för mkt tid framför datan. Vad hände m carpe diem? Det är så mycket roligare och fånga dagen då det är fint väder, ush så deppig jag låter, är jag jue inte så why o why? Kankse för att det värker i mitt hjärta saknaden efter min Maja och min familj är väääldigt stor nu! Har inte träffat Maja tre veckor nu, det är verkligen tur att han kommer i helgen! Det kan vara väldigt jobbigt och ha distansförhållande ska ni veta, vi är jue inne på vårt andra år på distans men det är för en god saks skull såååå, vi har jue hela livet framför oss ihop (får jag hoppas iaf). Nej nu ska jag sluta svamla om allt mellan himmel och jord och ta och gå o lägga mig!

Sov gott och dröm sött mina vänner!

Over and Out!

Ordet är ditt
Så här skrev: Lisa

Vakna nu din sömntuta!!!!

2008-05-20 @ 10:23:32
URL: http://goofys.blogg.se
Så här skrev: Katta

"saknaden efter min maja och min familj är väääldigt stor nu!" - jag väljer att tolka det som att jag antingen heter Maja eller att jag är en del av din familj :-p

P.S. Vilket fint utseende din blogg fått!

2008-05-20 @ 11:00:58
URL: http://stardusty.bloggspace.se
Så här skrev: Lisa

Hmm... får kanske testa det då! :)

2008-05-20 @ 11:41:52
URL: http://goofys.blogg.se

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0