Allting är jue relativt!

Ja vad ska jag säga, jag är rätt nöjd m mitt pluggande idag, har läst och läst men det känns som att man inte kommer nån vart. Är nu inne på det sista kapitlet o det känns gött, hade tänkt att ta m mig boken i säng o läsa, tar m mig den upp men vi får se hur mkt läsande det blir! Världens goaste Goofy var här o kolla på Desperate m mig, vi gluffa ostbågar och drack cola oxå mums! Jag som trodde att jag sett alla Desperate avsnitt men det verkar som om kanal 5 nu kommit i kapp mig så det var riktigt spännande! Jag har oxå sett det sista avsnitten av OTH, o fy så spännande det var, Luke fria igen lixom, e han inte lite väl desperat, mina odds är på Brooke, vem är era på?

Vad händer imon?
Ja imon bitti blir det träning m världens finaste Johanna, riktigt duktiga är vi! Sen om vädret tillåter så ska jag o Goofy plugga i P-parken en sväng, enligt smhi så ska vädret tillåta ;D Eftermiddagen är även den fullbokad, jag ska kolla på lägenhet m Johanna (inte till mig) och sen ska jag, Johanna och Josefine åka o handla smaskens till vår Eurovision kväll på torsdag, vi ska äta grillad kyckling i rödvinsmarinad m klyftpotatis till, sen blir det Josefines suuuper goa vitlökssås till det! Som om inte det var nog så ska kvällen avslutas m Världens sötaste Josefine och kurslitteratur, vi får nog allt ta o köpa oss ngt gott om vi ska stå ut! Ja det blir alltså en intensiv dag imon, men har jag tur så har jag riktigt kört slut på mig så att jag kan somna tidigt imon kväll, för på torsdag har vi lååååång dag i skolan, 9-1430 ja puuuuh!

2 Dagar kvar!

Jjajajaj sov så gott mina vänner!

Over and Out!

Ordet är ditt
Så här skrev: Lisa

Ja jisses... tyckte nog att jag gluffade extremt mycket men det var ju ändå min middag och kvällsmat! :D

Ses imorrn söting!

2008-05-20 @ 23:48:55
URL: http://goofys.blogg.se
Så här skrev: Niclas

Ja, men våren kom nu när jag kom till Halmstad =)

2008-05-21 @ 09:27:52
URL: http://nicbor.blogg.se
Så här skrev: Katta

Roligt på jobbet hmm måste nog säga som din rubrik "allting är jue relativt" *fniss*
Låter som din morgondag kommer bli supermysig, önskar jag bodde i Halmstad hehe...
Puss på dej!

2008-05-21 @ 10:06:25
URL: http://stardusty.bloggspace.se
Så här skrev: Hanna

kul du berättar om oth här :( nu ska jag aldrig mer läsa din blogg!!!!

2008-05-21 @ 10:18:52
URL: http://spraka.blogg.se
Så här skrev: hanna Melle

sandra tur för dig att jag sett detta redan=) annars hade jag blivit så ledsen=) desp. var så bra!!! men nu är det up.håll i USA.. =( ha rdu sett dubbel avsnittet?? kanon!!! pusssar

2008-05-21 @ 10:24:40
Så här skrev: Johanna

Tror du glömde en liten detalj på va du ska göra ida:) Mitt hår oxå=) hehe

2008-05-21 @ 11:19:52
Så här skrev: Hanna

Du är förlåten... men låt det inte hända igen ;)

2008-05-21 @ 11:59:02
URL: http://spraka.blogg.se
Så här skrev: Sara

så god maten lät! mums är döhungrig!

2008-05-21 @ 11:59:08
URL: http://littlenova.blogg.se

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0