Allting är jue realtivt...

....Pluggat har jag jue gjort läst "handoutsen" och mina anteckningar tre gånger, men hur mkt har egntligen satt sig i min skalle, inget känns det som snyft..... Jag borde dessutom klivit upp tidigare än vad jag gjorde idag o inte tagit mig en tupplur på en timme, illa illa..... Tur att det finns omtentor, jag är jue inte ett dugg motiverad just nu vill ha sommar!!! Ja nu ska jag strax svida om o ta o promenera bort mot Friskis, ska bli skoj o jobbigt hoppas jag! När jag kommer hem sen, blir det duscha, äta o pluggeliplugga en jäkla massa!!!

Over and Out!

PS. Min slutkläm Over and Out betyder att det efter att ni läst mitt inlägg ska kommentera, inte många som har förstått det verkar det som. DS.

Ordet är ditt
Så här skrev: Niclas

Det kommer gå bra ska du se! Jag håller tummarna för er på lördag. Ge nu gärnet så är det snart sommar=)

2008-05-27 @ 17:19:10
URL: http://nicbor.blogg.se/
Så här skrev: Hanna

jag förstår hur det känns med tentan. känner likadant! blää!

2008-05-27 @ 17:22:58
URL: http://spraka.blogg.se/

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0