Alltid samma visa....

Ja såhär är det alltid när jag börjar sent lr är lediga dagen därpå! Är vaken alldeles för länge borde verkligen gått o lagt mig i tid, eftersom jag har seminarium imon o borde satt mig in i min Fallbeskriving som jag näst intill har glömt vad den handlade om. Dessutom ska jag jue jobba på torsdag vilket betyder att jag ska upp m tuppen, börjar kl 8.00. Hur ska jag nu lösa detta?! Det får helt enkelt bli så at jag kliver upp tidigt imon så att jag kan somna imon kväll, för mkt hellretrötter imon än på torsdag!

Ja, god natt gott folk!

Ordet är ditt
Så här skrev: Hanna

hehe ja idag ska det smörjas!!!!! har letat fram alla solkrämer och stick och aloe vera och after sun och allt möjligt som kan hålla tomatfärgen borta :D

ja titta du vidare på oth... men du får inte berätta! ;)

Hoppas det går bra idag! ses senare :) puss!

2008-05-07 @ 09:07:12
URL: http://spraka.blogg.se

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0