Å nu då....

Nu har Goofy äntligen gått hem ;) Ska nu kolla på ett avsnitt av One Tree Hill o måla naglarna m ett suuuper fint nagellack vid namn "Magic" som Goofy köpte idag, ska nog ta o köpa ett likadant tror jag...

Som ni kanske ser så har vi ikväll pysslat lite m Designen på bloggen, tycker ni det blev fint? Jag e nöjd måste jag säga men det är nog bara för tillfället...

Ja, morgondagen blir intensiv men skoj. Funderar på att börja morgonen m en liten jogging tur, ja hör o häpnad jag som HATAR o jogga tänkte what the .... kan jue försöka iaf...Blir nog inget som håller i sig så ni behöver inte vara oroliga ;) Sen blir det P-parken m Goofy o plugg, sen hem o äta o fixa sig för en kväll på stan m Goofy och Johanna o Co, uteservering o utgång naaajs....


Jajjaja take care!

Ordet är ditt
Så här skrev: lisa

nu blev jag lite lessen på dig..... :(

2008-05-09 @ 22:55:53
URL: http://goofys.blogg.se

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0