2 Maj...

Jaha nu har Maja gett sig ut o cyklat, han ska cykla till Mellbystrand (tror det stavas så) o tebax fy så hurtigt, an ska nämligen cykla Vättern runt så det gäller o träna hårt :)

Ja vad står på shemat för mig i dag då? Jo nu strax ska jag återigen sätta gång o städa, nästan lite jobbigt m gäster när man hela tiden måste städa :) Blir jue så snabbt smutsigt när man är två personer i min 26 kvadrats studentlägenhet o då ska vi jue vara tre i helgen ska bli spännande, tror dock inte att vi kommer spendera så mkt tid här! Efter städningen, så blir det lunch m Maja sen  ska det tvättas o sen kommer M o M sköj. Vi ska nog ta o besöka en uteservering ikväll men det får la allt ta o bli lite varmare tills dess. Annars blir det nog massa vin o snack i i mängder blir jue lätt så när man ej träffas så ofta!

Ååååååå inte att förglöma min babi kommer ner i kväll oxå, min lilla fiiiiina Betti ska verkligen ta hand om henne väl nu, hon har nämligen inte blivit så väl behandlad uppe i Sthlm men som den grymma mamman jag är såå kommer hon få det bättre m mig. (Betti= Min bil)

Ordet är ditt
Så här skrev: Hanna

hehe ja sa att lägenheten vi ska bo i nästa vecka var dubbelbokad :P men som sagt... tyckte det var elakt att skriva i sms så jag tänkte jag ringde och då hör han om ja ljuger eller ej! hehe

2008-05-02 @ 12:37:18
URL: http://spraka.blogg.se
Så här skrev: Lisa

Hihi du e så snäll babe! :D

2008-05-02 @ 12:44:06
URL: http://goofys.blogg.se

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0