Workat....

Jupp det är vad jag roat mig med idag, jobbar mellan 7-16.30, det var inte så jobbigt som jag trott det skulle vara o kliva upp i morse, så det är jue gött o dagen på jobbet har gått fort som det alltid gör på det där stället ;D Nu e jag däremot rätt trötter, men jag har massor o stå i innan jag får sova så det är bara att jobba på..... Just nu håller jag på o tvättar o sen när Maja kommer hem ska vi åka o veckohandla, jag har tvingat honm, han vill helst handla varje dag, fy nej så dyyyyrt o jobbigt! Maja ska lämna mig ikväll, får sova ensam jag, nu ska han ut o resa igen pyttsann.... Fy sikket kompakt inlägg det blev, skriver kanske ett till i kväll om jag inte somnar innan dess hehheheh....

Vad har ni roat er m idag?!

Over and Out!

Ordet är ditt
Så här skrev: lisa

haha! Im soooo sorry! :P



Jodå dagen har varit bra och nu är jag precis som dig trött som tusan.. men jag ska ju snart iväg igen ;)

2008-06-09 @ 17:38:15
URL: http://goofys.blogg.se/
Så här skrev: lisa

Nej o nej det får du ej! :)

2008-06-09 @ 18:29:45
URL: http://goofys.blogg.se/

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0