Vemodigt...

Jaha nu var allt klart, packat, städat o duschat! Kommer sakna min lägenhet, mina söta flickor o ja heeela Halmstad.. Tänkt vilken tur jag hade förra året då bodde nämligen Goofys X i min lägenhet o jag slapp betala hyran, känns mindre kul att lägenheten denna sommar ska stå tom o jag ändå ska betala 3300 kr i månaden! Ja det e la tur att jag iaf slipper betala hyra o mat hemma hos Maja, tack sweet! Visserligen kommer jag jue få betala på annat sätt, hehehhe ja självklart i natura oxå men det var inte det jag tänkte på nu, utan jag har sagt att jag ska laga mat, städa, tvätta för o underlätta lite ;D Dock får Maja sköta disken o toalettstädningen, ush o fy om jag skulle städat toa hade jag nog kräkts x antal gånger, varför blir det äckligare när killar e på toa? Hm kankse för att de manliga känet står o kissar..... Ja nästa gång jag bloggar kommer troligen bli imon eftermiddag hemma hos Maja lr kväll hemma hos mor o far! Tills dess ta hand om er o varandra o njut av allt livet har att erbjuda!

Go natt mina små rumpnissar!

Over and Out!

Ordet är ditt
Så här skrev: Hanna

Hehe, ja men de va många fina =) eller flera iaf ;) jag skickar över dem en dag :)

2008-06-02 @ 12:00:47
URL: http://spraka.blogg.se/
Så här skrev: Niclas

Jag slutar imorgon. Längtar =)

2008-06-02 @ 17:36:26
URL: http://nicbor.blogg.se/

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0