Vart är sommaren?!

Visst jag vill inte att det ska vara 25-30 grader o sol ute när jag jobbar 9 timmar om dagen, men det får jue gärna var sol o mer än 15 grader.... Inte nog med att det ska vara dåligt väder när jag jobbar nej nej det ska vara ännu sämre när jag är ledig, why????? Fy, blä o tvi, jag orkar inte med en "sommar" som förra!

Det var ingen bra dag alls på jobbet, fick svåra jävla skit tröjor o brodera o jag lyckades förstöra 2 stycken, dessutom hade maskinen bestämt sig för att jävlas med mig heeeela dagen, bajs bajs bajs! Jag hoppas verkligen att det var första o sista dagen för i sommar som allt på jobbet sket sig! Positivt med jobbet är iaf att jag måndag-torsdag jobbar mellan 7-16 o fredagar 7-14, o är ledig helger, så jäkla gött! Jag har jue jobbat inom handels förut o då var det alltid jobbiga tider som jag fick arbeta, 11-21.30 kul kul oxå för att riktigt jävlas så kunde det hända att jag började 7 dagen därpå o denna vecka kunde då avslutas med att jag jobbade helg, ja fy bubblan jag e såååååååå glald att jag slipper såna jobbiga arbetstider o dryyyga kunder...

Jag saknar mina Halmstad flickor väääldigt mkt nu, hoppas ni mår bra flickor o att ni har ett bra "sommarlov", i mitt hjärta finns det massor av kärlek bara till er ;D

Nu ska jag gå ner o hämta tvätten, sussa sött mina rumpnissar!


Over and Out!

Ordet är ditt
Så här skrev: Lisa

Äh va fan! Sluta vara så jävla blödig nu! ;P

2008-06-24 @ 06:17:22
URL: http://goofys.blogg.se/
Så här skrev: Lisa

Hihi! :D Saknar dig med en massa!!!

2008-06-24 @ 19:15:13
URL: http://goofys.blogg.se/

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0