Världens bästa lillasyster...

..... ja nästan iaf ;D jag är jue världens bästa syster o jag har jue faktiskt 2 världens bästa lillasystrar! Min vecka har varit vääääldigt händelserik så därför har jag inte hunnit blogga så mkt, det har varit skolavslutningar, varvat m utgångar o annat skoj... Har druckit lite för mkt vin för o skriva så jag tänkte att jag skulle bjuda er på lite bilder från den gångna veckan i stället, men var beredda på en salig blandning!





Ja, slutligen så fick ni ett smakprov på hur roliga jag o min lilla syrra Sabine är ;D Mycket har hänt i veckan som ni kan se, har haft fullt upp, alltså ingen tid för o blogga. Hoppas ni haft en lika underbar vecka som jag haft!

Sov gott o dröm sött mina små rumpnissar!!!

Over and Out!








Ordet är ditt
Så här skrev: lisa

Hihihi oki! Right back at ya! :)



Vilken härlig vecka du haft! Hade jag fotat vad jag haft förmig i veckan så hade det varit bilder på gravar, ogräs, penséer och en utslagen lisa i sängen... :P



En vecka har gått och saknaden är enorm.... hur fasen ska detta gå i 9 veckor till... Hur ska det gå sen, om ett och ett halvt år?!

2008-06-08 @ 09:53:43
URL: http://goofys.blogg.se/
Så här skrev: lisa

Vaddå att du fick anmärka? Jag frågade ju hur det stavades! :P

2008-06-08 @ 21:00:20
URL: http://goofys.blogg.se/

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0