Vad händer o fötter?!

Ja mina kära läsare, vad händer o fötter det är frågan... Det är jue ettag sen jag bloggade så det har hänt mkt men ändå lite sen sist jag bloggade. Förra helgen var det jue midsommar, den dagen spenderades ute på Värmdö i mammas o pappas hus (de var ej hemma), jag, Maja, Minnea, Roger, Jimmy, Linus o Björn o ett par kompisar till honom firade denna högtid tillsammans, mkt trevligt ska jag säga er, vi åt sillunch m nubbe o färskpotatis o sedan så grillade vi på kvällen o efter det så roade vi oss m o spela spel o dricka ännu mer alkohol, hmmm undra om jag börjar bli gammal för att jag var nämligen först isäng o då var klockan 2.00....På midsommardagen så var vi bakfulla för det mesta men Majas mamma o hennes gubbe kom på kvällen så vi var ute o åt middag med dem trevligt o god mat, dock inte den bästa resturangen men men.... På söndagen så var jag o Maja i Mariefred o kollade på Gripsholmsslott o åt en smaskig lunch, jag åt en Cesarsallad o Maja en Clubsandwich.... Ja sen så var det jue veckan oxå, hmmm vad har jag gjort då?! Jo jag har jobbat, sedan så har jag umgåtts m vänner efter jobbet, lr ja två vänner flera dagar hehhehe Bästaste Minnea o Fina Ebba, skoj har vi haft minsann.... Vad har då hänt i helgen som var?! Jo det kom jag på nu att jag nog skrev i mitt förra inlägg men jag e ej 100 så jag skriver det igen hehheheh, i fredags var jag o Maja på middag hos Katta o hennes karl mkt trevligt fick fick en mumsig trerättersmiddag o sen satt vi o snacka skit o spela spel, så himla roligt att spela spel jag kan inte få nog av det ;D På lördagen så åkte vi till Kolmården, jag har nog inte varit där på 15 år, fyyyyy så skoj det var så många suuuper söta djur där, jag ska visa er bilder på det här nedan hade jag tänkt! Jaha o så har vi komit till söndagens aktiviteter, Maja har roat sig m o laga motorn på Bianca idag  så nästa helg blir det skärgården för hela slanten, jag har hjälpt mamma o pappa o flytta massa grejor, de har fått huset sålt en av mina önskningar gick i uppfyllelse, tack gud (Goofy) nu har du bara två kvar ;D Imon är det ny vecka min fjärde som sommarjobbare tror jag att det är, i veckan kommer jag att ha en annan sambo nämligen mina kära syster yster SL har nämligen fått för sig att de ska roa sig m strejt så det går inga bussar alls, så om Minnea ej  bor här så kommer hon ej till jobbet.... Dock passade jue strejken perfekt denna vecka eftersom Maja e bortrest, han ska nämligen ska befinna sig i Halmstad o jobba o bo i min lägenhet, saknar dig!

Jajjajajajajja nog med text nu va?! Ska nu bjuda er på lite bilder innan det är dags för mig o krypa till kojs! Hoppas ni haft en bäst vecka mina rumpnissar o att ni får en ännu bättre kommande vecka!




Over and Out!!!!!
 


Ordet är ditt
Så här skrev: Lisa

Fan jag e ju grym som lyckades med det där.... (?)



Ja girafferna var göööööörfina ju! Me like them a lot! :D

2008-06-30 @ 06:27:02
URL: http://goofys.blogg.se/
Så här skrev: Lisa

Jo va fasen.. jag lyckades få fram solen idag med.. åtminstone här.. vem är det du vill ska vara lycklig? Snart har jag uppfyllt dina tre små önskningar! :P

2008-06-30 @ 16:51:41
URL: http://goofys.blogg.se/

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0