Vad händer i helgen?

Min Maja lämnade mig idag, för att åka till Motala o cykla vätternrunt m sin far o sin bror... Hoppas på att det går bra för honom, jag har lovat honom en present om han vinner över sin far o sin bror ;D, frågan e bara vad jag ska hitta på hehehhe... Ja vad händer ihelgen då?

Fredag: Jobba mellan 7-?, sen så ska jag ta o svänga förbi systemet på vägen hem, inhadla dricka tills idag, imon o söndag! Kvällen börjar m att bästa syster Minnea o finaste Katten kommer hit o äter middag o gör sig o mig fin inför kvällens bravader :) Efter det ska vi hem till Roger där det vankas förfest, mkt skoj, massa blandade männsikor som ska vara där bla en arbetskamrat till mig, alltså då oxå en gammal till Roger... Mkt trevlig påg för att använda Goofys uttryck :D. Ja sen blir det la utgång var det blir har jag ingen aning om det är jue folk mellan 20-35 som ska vara m så...

Lördag: Altenativen för dagen är två! Altenativ 1, åka till Motala o kolla när Maja cyklar, detta blir dock dyrt eftersom det kostar massa i bensin, plus att jag inte kan dricka så mkt på fredagen. Dock skulle jag vääääldigt gärna se min babe komma i mål, o han skulle nog gärna vilja det, men han har sagt att jag ej behöver.... Alternativ 2, umgås med mina svärföräldrar på dagen (de kommer från semester i Paris), länge sen jag träffade dem men hur kul är det en hel dag? Kvällen skulle då sedan spenderas tittandes på fotboll m trevligt sällskap, öl o chips, najs vore det, men fotboll är jue så fruktansvärt tråkigt! Ja, undra sa flundran o gäddan är en fisk, vad ska jag göra m mitt I-landsproblem?

Söndag: Antigen ta mig hem från Motala framåt kvällen, o då bara slappa. Eller vara hemma o fixa i ordning mys tills Maja kommer hem, fira m middag o vin....


Vad ska ni hitta på i helgen mina små rumpnissar?

Over and Out!

Ordet är ditt
Så här skrev: lisa

Åh vilken nice helg! Vad jag ska göra i helgen lär du ju få läsa i min blogg så småningom!

2008-06-12 @ 21:35:40
URL: http://goofys.blogg.se/
Så här skrev: Katta

Oj vilken rolig kväll vi ska ha, jag visste inte att Minnea också komemr på middag, trevligt!! Och kul med förfest hos Roger och känner jag alla rätt så blir det eken. Om du väljer mellan svärföräldrar + fotboll eller att åka till Mangi så hade jag valt Mangi helt klart. Han kan väl sponsra lite bensin som tack för att hans söta flickvän kommer och möter honom!! :D

2008-06-13 @ 09:42:44
URL: http://stardusty.bloggspace.se
Så här skrev: Niclas

Jag tycker lätt du ska ta alternativ 2, se på fotboll ;D

2008-06-13 @ 11:20:10
URL: http://nicbor.blogg.se/

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0