Tisdagen!

Ja i dag har jag roat mig med o rensa o packa en hel del, pust, fy det är lixom jobbigt redan o det är jue första dagen så.... Jag har legat o njutit en del i solen oxå, det är verkligen hur underbart som helst, älskar denna årstid! Snart så kommer min lillasyster hem, ska blir skoj, har inte träffat henne sen ja i påskas tror jag... Min lillebror behagade dock inte komma hem alls, snyft! Ikväll ska vi grilla kyckling o till den ska jag göra Josefines suuuper goda vitlöksås, venne riktigt vad det blir för sorts potäter till än... Plikten kallar nu, hoppas ni haft en underbar dag!


Over and Out!

Ordet är ditt
Så här skrev: lisa

du jag har länge funderat på en sak.. Vad menar du när du skriver så här:"...redan o det är jue första dagen så...." Det jag specifikt undrar över är varför du lägger till ett SÅ i slutet.. låter knasigt ju!!!!!

2008-06-03 @ 16:35:29
URL: http://goofys.blogg.se/
Så här skrev: Josefine

Min skjorta kom igååååååååååååååår!! =)

2008-06-03 @ 23:14:19
Så här skrev: Sponge

Lisa, ok kankse låter konstigt men...Jag menar "det är redann jobbigt så" det kommer alltså bli ännu jobbigare eftersom det var FÖRSTA dagen. Jag tror att det är ett dialekt dilemma faktiskt!



Josefine, ååååå så skoj! E kan tänka mig att du är finfin i den, satt den bra, din härmapa hahhahahhah?????

2008-06-04 @ 00:02:09
URL: http://sponge.blogg.se/

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0