1dag 2dag 3dag 4dag, hmmm skulle nog ej vara så!

Ja i dag har det minsann varit en lååååååååång dag för lilla mig! Klev upp kl 6.45 imorse i Halmstad, tog tåget från Halmstad till Sthlm kl 8.00 o var framme vid 13 tiden. Begav mig då hem till Maja för att lämna grejerna jag hade m mig o för att packa om väskan. Var alltså en snabbvistit i lägenheten men den kommer jag nog få nog av endå i sommar ;D Ja, packningen o jag drog sedan vidare till Herrgården (mammas förskola) där jag liftade m henne ut till Värmdö.

Ja vad har
jag gjort sen jag kom ut mor o far då?

Jo jag o mamma satt på en brygga nere vid vattnet o njöt av värmen, sen så tog vi oss en promenix m Otis, o sedan kom pappa o min älskade Maja o vi åt middag på baksidan o njöt av kvällsolen o pratade strunt , livet är allt bra underbart;D Trist bara att Maja inte kunde stanna så länge, han var nog bara här 2 timmar, han skulle nämligen köra till Västerås, för han ska hålla i nån utbildning där imon! Sen så är han jue borta heeela veckan skulle ner till Västkusten o jobba! Suck pust o stön , men vi har jue hela sommaren ihop så.... Nu ligger jag i min StoraLillebrors rum, har okuperat det hela veckan, han ska jue ändå inte komma hem (lumpen)... Känns nästan lite tomt här i huset, på min tid, alltså när jag bodde hemma ja då var vi alltid minst 6 personer hemma, men nu jaaa bara jag, mamma o pappa. Mina småsyskon har blivit så stora o är ute o flänger om kvällarna, det känns skumt!

Vad händer i veckan?

Tisdag: Imon så ska jag inte roa mig m så mkt, ska börja rensa lite här hemma o packa porslin. Sen så blir det ett par promenixer m Otisen, bra m hund så man får sig lite motion ;D Enligt smhi ska det jue blir mellan 25-30 grader här imon så jag ska njuta en hel del av solen oxå hade jag tänkt mig!

Onsdag: Ja dagen kommer spenderas att fortsätta packningen o promenera. Min bil måste jue ombesiktas oxå kanske blir idag lr imon.... Kvällen bjuder på sommaren första Golfen o jag ska dit m 2 av mina underbara flickor här hemma än så länge iaf, kommer nog bli fler ;D Det är skoj m på Golfen i lagom mängder, alla männsikor från Värmdö befinner sig jue där, vissa är det jue vädligt skoj o träffa men andra önskar man jue att man aldrig mer behövde träffa men men alltid lika intressant o se hur tragiska de är, dessutom brukar det vara en del brattfolk där, sommarindianer  fy bubblan!

Torsdag: Torsdagen ska jag dels gå på min brors skolavsluting han ska sjunga solo, han e grym min idol! Sen får jag la se om besiktingen blir idag i stället! Resten av torsdagen kommer att spenderas i ryggläge i solen, bakfull, pizza kankse, undra om bakfyllepizza smakar lika gott utan Goofy...

Fredag: Har ingen aning om vad jag ska roa mig m på dagen, men den är jue röd så jag kankse åker förbi Katten på dagen, men just d har för mig att en fågel viska i mitt öra att hon inte var hemma, var det så?! På kvällen ska jag iaf träffa min kära syster var länge sen, vi o några andra ska grilla i nån park i stan o sen blir det la utgång skulle jag tro!

Lördag: Hmmmm en till bakfylledag....Mamma lovade mig att vi skulle åka o kolla på deras nya hus så det skulle jue passa bra! Är det fint väder åker vi säkert ut på sjön en sväng oxå, myyyyyyyyyyyysfaktor sjuuukt hög! Jag hoppas att 2 av mina syskon håller sig hemma idag oxå så jag kan få umgås lite m dem, men den risken e la inte så stor eftersom det är lördag men hoppas kan man jue...

Söndag: Maja kommer hem, alltså blir det hemfärd o myyyyyyyys för hela slanten, ska la metalt förbreda mig för jobb oxå, eftersom jag börjar imon!

När man gör en veckoplanering så känns det jue som veckan kommer gå alldeles för fort.... Denna veckan ska jag hålla bägge tummarna, jobbigt men ett måste! En tumme för att mamma o pappa får huset sålt o en tumme för att Maja får nytt jobb!

Vad ska ni roa er  m i veckan mina små rumpnissar?

Sov gott o dröm sött!!

Over and Out!

Ordet är ditt

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0