Regn regn o åter regn.....

Idag så har jag jobbat som vanligt mellan 7-16, en mkt bättre dag än i går ska jag säga er..... Dagens höjdpunkt var dock att jag pratat med två av de allra bästa flickor som finns, Goofy genom blogginlägg ;D o Josefine i telefon, jag saknar er såååååååååååååå..... Ja jo nu kom jag på att det är en viss liten dam som kommer att kommentera här o skriva ngt i stil m "du har jue faktiskt pratat m mig oxå!" o ja Katten du e oxå allt bra go men jag längtar inte efter dig så mkt som jag gör efter de andra 2 hehehhehe, dock ska du o jag o våra karlar ha en grym helg ihop o det lääääääääängtar jag till som tusan. Jag o Maja ska på middag hemma hos Katta o hennes karl på fredag, hur mysigt som helst, vuxenpoäng de bor i hus vid vattnet, nej nej jag är inte ett dugg avis. Sen på lördagen så ska vi fyra åka till Kolmården o titta på massa djur o bara ha det gött, hoppas att solen behagar komma fram oxå.... Ja nu ska jag ta o fixa matlåda tills imon o lägga fram kläder, kankse får ta o bli ngt varmare kläder imon för dra på trissor det ska bli 20 grader.....




Jag som trodde att sommarvädret skulle vara ngt i stil med detta, jag måste ha missförstått.......


Sov gott o Dröm sött mina små rumpnissar!


Over and Out!


Ordet är ditt

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0