Ny mobil!

Jaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! Flera av er utbrast nu troligen "Det var på tiden", jag har i dag beställt en ny mobil, har haft två underbara år med min lilla pärla, lr inte... Lyckades jue för snart två år sedan betälla en mobil som var usel o gammal redan då, ingen bluetooth, ingen mp3 funktion o en usel kamera... Nu har jag iaf valt en som är grymt snygg o bra, hade fått pris förra året för att den var grym på dels utsidan dels insidan, så jag är mkt nöjd, ingenting kan jue dock vara värre än min gammla så...





Gammal.........





Ny........


Idag fyller fina Josefine 25 år, välkommen, nu räknas även du som tant!


Hoppas ni haft en grym helg mina små rumpnissar!

Over and Out!

Ordet är ditt
Så här skrev: Anonym

Det var baske mig på tiden!!! No more hata Sandras ring signal! Nu ska du ha Sponge Bob ringsignalen!!!!!!! :)



Ja jag har haft en grym helg! Visst klär jag i barn! Haha :) Har gjort en liten uppdatering i inlägget... ;)

2008-06-15 @ 17:35:58
Så här skrev: Lisa

Japp det är mölken i bopparna! :D

2008-06-15 @ 18:04:05
URL: http://goofys.blogg.se/

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0