Miss ya already!

Tack för en underbar dag/kväll mina söta Halmstad flickor ;D Saknar er redan, men det är la rena barnleken mot vad jag om 1,5 år kommer göra, snyyyyft... Ja jag städade jue idag men känns som jag måste dra dammsugaren ett varv imon oxå...Nu hade jag strax tänkt att krypa till kojs, hade blivit lovad att få sova sked inatt men icke sa Nicke :( Jag får la vara glad att jag kan sova ut imon iaf, har tvättid kl 12 skippade det i fredags så det e bara o njuuuuuuuuuuuuta!!!


Hoppas ni haft en grym kväll mina rumpnissar!

Over and Out!

Ps. Jag är för tillfället klapp kanon så därav detn ännu uslare stavningen o särskrivningarna Ds.

Ordet är ditt
Så här skrev: Johanna

kommer sakna dig en massa gums!

natti natti

2008-06-01 @ 03:31:12

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0