Hejsan hoppsan i galoppsan...

... tralalala lallala o sen då?! Ja, vad har jag roat mig m idag? Jo det ska jag berätta för er mina kära vänner, jag har jobbat mellan 7-16, sen så kom Minnea hit o vi gick en lååååång promenix på 2 timmar o pratade om allt mellan himmel o jord, hon e den allra finaste systern o vännen en Sandra kan önska sig! Eftersom Maja är o roar sig på personalfest så bestämde vi att vi skulle äta middag i hop, så det gjorde vi, det blev kyckling, potatiskroketter o brunsås i mängder för oss båda, typiskt Anderstedtssyndrom o dränka maten i sås hehheheh...

Imon så ska jag jobbelijobba mellan 7-16 tror jag, sen så ska jag ut m jobbet o äta middag o kolla på fotbollen, väääldigt skoj ska jag säga er, inte dåligt o bli bjuden på 3 rätters o dricka en helt vanlig onsdag.... Vet inte riktigt vad jag ska ha på mig bara, förslag är mycket välkommna för er som vet vad som finns i min garderob ;D

Hoppas ni haft en alldels alldeles underbar dag alla goa läsare!


Over and Out!

Ordet är ditt
Så här skrev: Lisa

Jeans och en sverige t-shirt är det givna ikväll!!!!



Och hallå, det är ju säkert ett Anderstedtsyndrom att dränka maten i sås, för det är det ju nästan ingen annan som gör....Tsss...

2008-06-18 @ 06:13:03
URL: http://goofys.blogg.se/

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0