Happy as a Cow!

De är överens, nyheterna, tidningarna o smhi! Solen o förhoppningsvis sommaren är på väg, onsdag, torsdag o fredag ska det bli varmt, mellan 20-25 grader, sååååååååååå gött! Jag e nu en väldigt glad tös inte bara för det utan även för att mamma o pappa fått huset sålt o bäst av allt är att jag tillsammans med min syster ska åka till Halmstad ett par dagar under  vecka 29, förmodligen åker vi ner redan på lördagen vecka 28, jag ska få träffa mina Halmstad flickor, jag lääängtar, ja detta blev en överaskniing för er minsann, en glad en hoppas jag ;D! Hoppas att ni har tid o träffa mig!!!!




Over and Out!!

Ordet är ditt
Så här skrev: Lisa

hur är man egentligen när man är happy as a cow?

2008-07-01 @ 17:17:43
URL: http://goofys.blogg.se/

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0