Gnällig, gnälligare, GNÄLLIGAST=Goofy...

Klagomål på mitt bloggande har hon, en gång om dagen får la räcka lr, har jue inte lika mkt tid nu när jag jobbar o roar mig m annat efter jobbet... Och jag har jue dessutom en krävande sambo nu som ska ha matas, rapas o tvättas, iaf hans kläder, hygienen får han sköta själv...Det är jue inte som när man pluggar o ha hur mkt tid i världen som heeeelst...Jag ska för Goofys o er andras skull slå till på 3 inlägg idag, men det är inget som kommer att göras till en vana, utan det är bara för att Maja åkt till Motala för o cykla Vätternrunt o för att jag bara ska vara hemma ikväll...


Over and Out!

Ordet är ditt
Så här skrev: lisa

Ja nu är jag näääästan nöjd... Kunde ju skrivit lite mer.. och kanske lagt in en bild.. Jag vet ju tex att du köpt skor som man kanske skulle kunna få en titt på! :P

2008-06-12 @ 17:55:39
URL: http://goofys.blogg.se/

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0