Gårdagen!

Jag hann inte med o blogga igår, sorry! Jag jobbade jue som ni vet på dagen mellan 7-15, sedan kom världens bästa Katta hit o vi gjorde en mumsig kyckling sallad o drack vin o öl! (Minna vad sjukt så hon fick stanna hemma :() Tack Katta för att du är du o finns lyssnar o ger råd, kärlek till dig! Sedan begav vi oss till Roger där vi förfestade lite för att sedan bege oss till til den stora staden o roa oss, kvällen blev låååång o skojsig, jag var nog inte hemma föräns vid halv fem o då var det ljust ute vill jag lova hehheh....

Jag fixade sån där smstjänst för Vätternrundan så jag kunde hålla koll på min karl, så när han passerat varje depå så får jag ett sms om tid o så... Han startade 3,34 inatt så snart så har han cyklat i 12 timmar, fy jag fattar ej hur han orkar, men jag e gryyymt imponerad! Han borde la gå i mål om 1-2 timmar om mina beräkningar stämmer!

Ikväll är det jue fotboll, boring men jag ska iaf se matchen ihop m Roger o Rickard o öl o chips så det ska nog gå hehehhe... Venne vad som händer efter det, men kanske gå vi ut en sväng!


Vad ska ni hitta på idag?


Over and Out!


Ordet är ditt

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0