Farväl älskade Halmstad...

...ses i höst (sensommar) igen! Idag har jag lekt m Lisa o Hanna vi har lekt äta pizza o vara bakfulla på Nyhem, underbart väder! Nu har Goofy just lämnat mig, fy klump i magen, kommer sakna henne o mina andra underbara flickor något enormt, men en sommar går jue fort så det är på gott o ont :D Läääntar dock hem vääääldigt mkt just nu, min kära familj, min älskade Maja o mina fina vänner där hemma! Imon bitti lämnar jag Halmstad med tåget kl 8.00 kommer vara uppe i Sthlm kring 13 tiden, då ska jag bara hem till Maja o dumpa lite saker o fylla väskan m sommarkläder (förhoppningsvis, om vädret är detsamma där uppe som här nere) jag ska nämligen bosätta mig på Värmdö hos mamma o pappa nästa vecka. Jag ska hjälpa dem m packning o fix på huset o förhoppningsvis njuta av sommarlov lite grann. Maja är nämligen borta heeela nästa vecka,  han ska flänga till Göteborg, Udevalla o andra ställen på Västkusten, sedan ska han roa sig m o cykla m sin far o sin bror nästa helg, de måste jue ligga i nu, Vätternrunt är jue den 13 Juni! Tänkte bjuda er på lite bilder fårn Nyhem oxå!





Ordet är ditt
Så här skrev: lisa

hämnden är ljuv.....

2008-06-02 @ 16:35:31
URL: http://goofys.blogg.se/

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0