Booooooring......


ÅTTA SAKER OM DIG SJÄLV
1. Är du singel? Nope
2. Är du lycklig? Happy as a cow!
3. Är du uttråkad? Nja, lr jo kankse lite eftersom jag inte har ngt bättre för mig än detta...
4. Är du ledsen? Hm, nu? Isf Nej, men det händer jue att jag bir lessen ibland...
5. Är du italienare? Nope.....
6. Är du en cooling? Stentuff ;D
7. Är du från Irland? Nope, vad e detta för frågor...
8. Är dina föräldrar fortfarande gifta? Jupp....

ÅTTA SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV

1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Jupp.....
2. Har du någon gång blivit sårad? Jupp.....
3. Har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt? Förstår inte riktigt denna, men tror att jag har det....
4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom? Jupp.....
5. Har du kysst någon under de senaste veckorna? Yeeees....
6. Har du haft en hemlig beundrare? Hm, inte en blekaste men hoppas kan man jue hehheheh.... 
7. Är du kär? Yeeees, kär o galen.
8. Vill du gifta dig när du blir stor? Självklart!

TVÅ ALTERNATIV

1. Hår eller ögon? Ögon.
2. Katter eller hundar? Hundar självklart.
4. Några få bästa vänner eller jätte många "vanliga" kompisar? Svårt val, jag har nog rätt  många nära.....
5. Tv eller internet? Internet, kan man jue kolla på TV om man vill ;).
6. Coca-Cola eller Pepsi? Cola e ett givet svar!
7. Utekväll eller romantisk hemma kväll? Ja svårt o välja, om det är en utekväll m Maja så hellre romantisk middag, om det är en romantisk midda m Katta så hellre en utekväll lr ngt i den stilen....
8. Pengar eller lycka? Lycka.....Jag e en beliver..... 
9. Dag eller natt? Kväll skulle jag nog välja...
10. Msn eller mobil? Mobil, har jue en ny på ingång så....

TIO "HAR DU NÅNSIN..."
1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? Påtagen? E det samma sak som påkommen?
2. Brutit ett ben? Nope.....
3. Gjort något du ångrar? Yeeees, filåååååååååååt
4. Hoppat Bungy Jump? Nope.....
5. Ljugit för någon du tycker om? Stupid me!
6. Ätit en hel tårta? Nope.....
7. Gjort bort dig offentligt? Lite av en sport för mig hehhehhe.
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? Jupp, inget jag e nöjd m dock....
9. Gråtit när ett husdjur dog? Hahhahahah nej, lr jo en gång när min kanin Pelle dog, e nog det enda husdjuret jag någonsin älskat o då vill jag understrycka att vi alltid haft minst 2 husdjur i vårt hem o jag e jue 25 så.....
10. Velat försvinna? Jupp....

SENASTE
1. Telefonsamtalet du gjorde? Mamma o pappa för nån timme sen....
2. Telefonsamtalet du fick? Minnea.....
3. Personen du varit med? Maja.....
4. Roligaste grejen som hänt? Att jag klarade min tenta.....
5. Personen du smsade? Minnea.....
7. Du skrev till på msn? Goofy.....
9. Du tillbringade natten med? Ensam.....
10. Du kramade? Maja.....

Ordet är ditt
Så här skrev: Lisa

ja detta var verkligen booooring... Suck

2008-06-16 @ 06:04:59
URL: http://goofys.blogg.se/
Så här skrev: Katten

Oj vad du skriver, jag hinner ju inte med!! Så jag kommenterar flera inlägg på samma gång nu:



1. Gulle dej som skriver så fina saker till lilla mej!

2. Äntligen ny mobil och den var grymt snygg (var den dyr eller ingår den i abbonemang?)

3. Tar riktigt illa vid mig att du inte föredrar en romantisk middag med mej!!! Haha :p



Puss söte tjej och återigen så sköööööönt att du är i Sthlm!! Lisa - förbered dej på att Sandra aldrig mer kommer hem för nu ska jag kidnappa henne :D

2008-06-16 @ 14:45:37
Så här skrev: Lisa

Katta... My as! :P

2008-06-16 @ 16:58:58
URL: http://goofys.blogg.se/
Så här skrev: Lisa

Tänk att du får ett måttband till också.. din dumma jävla åsna...

2008-06-16 @ 17:03:23
URL: http://goofys.blogg.se/

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0