Ändrade vanor....

Hemma i Halmstad där jag ensam bor i min studentlägenhet o bara har mig själv att ta hänsyn till, där lagas det endast en lagad måltid om dagen, så om jag ätit lagad mat till lunch så blir det någon macka, eller ägg eller en tallrik fil till middag, billigt o bra, eftersom jag då kan hålla en relativt jämn vikt! Men när jag ska leva samboliv m Maja i Sthlm, då blir det två lagade måltider om dagen o sen tar sig han gärna en eftrerätt efter middagen o sedan en nattmacka ett par timmar senare... Ja, jag undviker efterrätten o nattmackan, men eftersom det är jag som lagar maten o det är jue rätt trist o sitta o tugga på en macka när han äter lagad middag, så jag äter lagad middag o lunch här uppe, o ställa mig på vågen vill jag inte ångest hehhehhe....Dessutom har han tvingat mig o laga en massa pasta o andra kolhydrater heeela veckan efetrsom han ska cykla, men hallå e det bra för mig lixom,.... Fy bubblan, nu när Maja inte är hemma, så blir det 2 bananer o en cola till middag, jajjaja stackars min kropp men det känns bättre iaf...



      



Over and Out!

Ordet är ditt
Så här skrev: lisa

Två lagade mål om dagen är faktiskt bra för magen min lilla böna!

2008-06-12 @ 18:42:35
URL: http://goofys.blogg.se/
Så här skrev: lisa

Ja men jag kollade ju på Emil!

2008-06-12 @ 18:44:21
URL: http://goofys.blogg.se/

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0