Tjolahopp...

...Tjolahej ;D Hoppas ni mår prima mina kära läsare ;) Har just komimit hem, kört Maja till Norr Mälsarstrand där han skulle på middag m jobbet. Vi fick dock åka ett par varv runt stan eftersom Maja e såååååååå envis, han gav sig fan på att man kunde åka upp på E4:an o sen ner på Fridehemsplan, visst detta kan man säkert göra, men varför inte lyssna på MIG som visste en annan väg som gått fortare, det slutade iaf med att vi åkte Majas väg o inte hittade så vi fick åka tebax o sedan åka MIN väg, så jag säger bara SUCK....

Igår så fyllde Maja 26, gammal som gatan den stackaren ;D Borde det inte vara han som har ångest som är ett helt halvt år äldre än mig?! Nej nej det jag som sak ha kriser o shit....Majas mamma o hans bror o hans familj var här o åt middag, drack skumpa o åt en sjuuuuuukt god jorgubbsmaräng tårta, jag som inte brukar gilla efterätter smaskade o åt på tårtan som aldrig förr ;D....

Nu sitter jag här framför datan som alltid när jag e ensam, tragiska jävlen lixom, kasta sten i glashus, har lixom ångest för att tiden bara springer ifrån mig, men inte tar jag tillvara på den heller, kans.... Pallar jue lixom inte o göra ngt såhär dags, lr nån som känner sig manad att leka lite m mig?!

Ja idag är det tisdag vilket betyder att det BARA är tre dagar tills jag o Minnea åker till Halmstad o roar oss kungligt, fan vad sköj det ska bli, jag hoppas oxå att solen behagar visa sig en jäkla massa nu när vi är lediga annars.....

Jaha vad ska jag nu hitta på, ideer privilegieras!!!!




Over and Out!!!

Ordet är ditt
Så här skrev: Lisa

Haha, du.. klockan 19.49 sov jag som en stock! :P



Åh vad kul vi ska ha det på lördag! Längtar längtar!!

2008-07-09 @ 06:20:56
URL: http://goofys.blogg.se/

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0