Tjohoolaaaaaaabalooooba....

Hur mår ni mina små rumpnissar, har ni oxå en alldeles alldeles underbar sommar m masssssssssssssor av regn?! Asså jag kankse är lite tråkig som bara berättar vad jag gör i mitt liv i min blogg, detta är för att jag dels inte vet vad jag annars ska skriva om dels för att min Halmstad flickor ska få veta vad jag roar mig med uppe i storstaden...

Sååååå... Igår så var jag ute o roade mig m fiiiiinaste Minnea o Katta vi satt på Mosebacke o delade en vinflaska grym utsikt däruppe, sedan gick vi vidare till Eken där vi åt lite smått o delade en Sangriakaraff häääärligt var det minsann, vädret kunde jue dock varit bättre...Minnea o Katta är verkligen grymma riktigt grymma vänner, de är ärliga o rättframma o säger saker som jag kankse inte alltid vill höra men som är nyttigt, det är inte många som kan det, jag tycker iof att jag själv är rätt bra på det hehheh...Tack så mkt för att ni är ni!!

Jaha o vad har hänt idag?

Jag o Minnea begav oss i morse ut till mamma o pappa o hjälpte dem o flyttstädade, känns konstigt o vemodigt kan jag lova heeeeela mitt liv (i princip iaf) har jue varit på Gnejsvägen 4.... Ja vi städade o sen så satt vi på trappan o åt pizza o njöt av yttepytte sol, kanske var det sista gången jag fick äta på trappan, fy nu blev det nästan en tår i ögat, undra hur många måltider o timmar jag spenderat på mamma o pappas trappa, den e bäst för att det är ALLTID sol där gött...;D

Maja jobbade jue sista dagen på shell idag, så det har firats ikväll.... Vi köpte champange, massa mums o grilla o jordgubbar...Så vi har myst o firat heeela kvällen, kvalitetstid behövs verkligen ibland...Vi har oxå sett en film Irene Huss, Eldsdansen, jag gillar Irene Huss filmerna skarpt har sett alla som kommit ut o det är alltid en bra story o vääääldigt spännade...

Frågan är vad som händer resten av helgen...Jo jag vet vad som händer men det är inget som jag känner är så roligt så därför besparar jag er från att höra sånt trams....

Nu ska jag...ja vad ska jag, avsluta mitt inlägg o göra ngt annat!!!

Take Care rumpnissarna.....


Over and Out!!

Ordet är ditt
Så här skrev: Anonym

Du är du och du är bra bara så du vet!

Skickar en näve energi till dig, kändes som du kan behöva lite extra nu :)

2008-07-18 @ 23:41:44
Så här skrev: lisa

Jag vill ju veta vad du ska göra i helgen... :(



Miss you babe!

2008-07-19 @ 18:31:07
URL: http://goofys.blogg.se/
Så här skrev: Eemse

Fin bakgrund på bloggen, det gillar jag ! :D

Ha en forsatt trevlig dag

2008-07-20 @ 19:48:27
URL: http://eemse.blogg.se/

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0