Söndag 6/7-2008

Idag så har jag varit i stan m mina yngsta syskon, shopping för dem o fönstertittning för mig, boring, jag önksar verkligen att jag hade masssa pengar som jag kunde slösa...  Mycket mysigt hade vi iaf, de är så goa mina syskon! Stockholm  la ändå en rätt trevlig stad på sommaren, vackert e det, o mkt turister, men mkt vanligt drygt Sthlm-folk o stress är det jue oxå vilken är ett stort minus.... Efter vår tur på stan så köpte vi oss varsin glass som vi avnjöt i Kungsan, mumsigt, skulle jue ha regnat o vart 10-15 grader i dag men inte det inte, så najs! Jaha vad ska jag roa mig med resten av dagen då, jo jag ska tvätta o städa, skoj inte, men imon kommer svärmor o Majas bror o hans familj o vi ska fira Maja som fyller 26 nämligen o lägenheten är i stort behov av städning...

Hoppas ni haft en bäst helg mina rumpnissar!!!


Over and Out!

                                              

Ordet är ditt
Så här skrev: K

Hoppas du haft en bra helg du med!

2008-07-06 @ 15:14:27
URL: http://knasboll.webblogg.se/
Så här skrev: Anonym

dålig uppdatering på min blogg hmmm. köpte kriss o bine ng skoj... du ja har en bostadskö som du ska ställa dig i....

2008-07-06 @ 15:23:04

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0