Skit oxå.....

En blogg, i min blogg hade jag tänkt att jag skulle kunna uttrycka saker som finns i min förvirrade skalle, det är la det som är meningen egentligen med en blogg... Jag har en del saker som bara vill ut ur mitt huvud men som jag känner att jag inte kan skriva om i bloggen för att det är många av mina vänner o i min famlij som läser bloggen.... Ja ja jag vet att man borde kunna säga allt till ens nära o kära men det är kanske så att jag inte alltid vill att de ska veta vad som försigår i mitt huvud, men jag är jue ändå just nu i STORT behov av att skriva av mig, hur sak jag bete mig?! Inte hjälpte det här inlägget mig heller.....


Over and Out!


Ordet är ditt
Så här skrev: Lisa

skriv ner det på ett papper som du sen eldar upp...

2008-07-02 @ 18:51:15
URL: http://goofys.blogg.se/
Så här skrev: Lisa

... och sen ska du givetvis också veta att jag finns här för dig, precis som du alltid finns där för mig! :)

2008-07-02 @ 18:52:09
URL: http://goofys.blogg.se/

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0