Long time no see...

....Ja vad ska jag skriva har verkligen ingen lust att skriva överhuvudtaget just nu, mkt har hänt på en vecka, jag har haft en alldeles alldeles underbar semster vecka tillsammans m mina finaste Maja....Vi har varit ute på äventyr i landet o äventyr hemma.... Sedan har jag umgåtts m vänner...Det bästa av allt är att denna vecka har bjudit på en massa sol, så obeskrivligt underbart, göttans...Ja, nu är det sista helgen på min "semester" sen så jobbar jag i två veckor o sen är det ledigt i tre veckor....Guuuud så fort tiden går, stört, dock känns det som jag jobbar o jobbar o ändå inte har några pengar inte skoj alls... Nej som sagt jag har ingen lust alls o blogga så nu ska jag sluta upp m det, men på återseende mina kära läsare vet dock inte när det blir, men den som väntar på ngt gott ;D

Hoppas ni har en kanon sommar o njuter av varje minut, saknar er alla!!!

Over and Out!

Ordet är ditt
Så här skrev: lisa

Snart har vi fina naglar.. :D

2008-07-25 @ 23:32:24
URL: http://goofys.blogg.se/
Så här skrev: sanna

Tack för kommentaren Sandra. Blev jag glad.

Du ska veta att jag är en trogen läsare av din blogg med : D

2008-07-31 @ 23:05:29
URL: http://sannablomgren.blogg.se/

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0