Livets alla vägskäl....

Innan jag går närmare in på mina djupa tankar, vill jag bara säga att jag just kommit hem har jobbat o sedan har jag o Ebba varit på stan o sedan ätit middag i Kungsträdgården, mkt trevligt, tack..... Stockholm är allt en bra vacker stad på sommaren, men vilken stad är inte det egentligen?!

Ja, så då till mina funderingar. Vi hamnar vid många vägskäl i livet, mkt skulle kunna blivit annorlunda om man valde det alternativet som man när man stod vid ett av livets vägskäl valde att avstå i från. Hur skulle det kunna varit?! Valde jag rätt?! Ett par av de saker som jag önskade skulle hända innan jag flyttade till Halmstad skulle kunna ske nu om jag tillåter det, men frågan är vill jag fortfarande?! Hur ska jag veta vilken väg jag ska välja, kommer det vara fel väg, räddslan är stor, tänk om jag bara kunde få se in i framtiden o veta hur det skulle bli, bara en yttepytte liten glimt är allt jag ber om.... Jag är oerhört rädd för att det ska bli fel, kanske det inte går att ångra sig, vad gör jag då? En människa utvecklas nog under hela sin livstid, dock påverkar situationer o alla de människor man möter på livetsväg en, är all denna utveckling positiv?! Just nu vet jag ingenting allt känns upp o ner, fram o tebax o helt förvirrande....Jag vet inte vad jag ska göra.....Kan nån annan leva mitt liv o göra mina val, TACK!


Over and Out!




Ordet är ditt
Så här skrev: Lisa

You only live once!

2008-07-04 @ 05:58:08
URL: http://goofys.blogg.se/
Så här skrev: Lisa

Jag är en vis kvinna! :P

2008-07-04 @ 20:51:58
URL: http://goofys.blogg.se/

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0