Jag har en vän....

....ja jag iof många vänner ;D... Jag tycker vääääldigt mkt om henne, hon är snäll, omtänksam o finns alltid som stöd då jag har konstiga funderingar i mitt huvud, precis som en riktig vän ska vara det är just vad hon är.... Jag är inte den bästa på att berätta för varken mina vänner lr min familj hur mkt de betyder för mig, det är det nog flera av er som kan skriva under på...Dock tycker jag att jag är väldigt bra på att visa vad jag känner för min familj o mina vänner på alla möjlig olika sätt, är inte det en bra kompensation?! Jag är som jag är, och jag tror att ni tycker om mig som jag är ändå, för att annars skulle ni troligen inte vara min vän. Alla har saker som de måste bli bättre på och  JA troligen är det så att jag måste bli på att i ord beskriva vad jag känner för er där ute, jag jobbar på det må ni tro o det är inte alltid det lättaste...Jag uppskattar er obeskrivligt mkt för att ni finns i mitt liv o för att ni valt att ha mig som vän, visst kan jag tycka att det är saker som ni borde bli bättre på, men är det ngt sånt så brukar jag berätta det för er, berättar man inte för varandra vad man tycker o tänker är det svårt att ändra sig....

....det finns massor av kärlek o plats i mitt hjärta bara för dig Katten!!!


Over and Out!!

Ordet är ditt
Så här skrev: The cat

Ok gumman, jag vet att jag också är dålig på vissa saker, men hur somhelst ska du veta hur skönt det är att få höra sånt ibland och att du finns här. Jag antar att jag inte vill verka svag eller dålig inför dig, jag har alltid tyckt att allt med dig verkar så bra och ja jag har väl helt enkelt försökt vara lika bra jag med.... Lite som i desperate när gabrielle inte vågar berätta för bree att hon o carlos är panka, man vill vara lika bra som den andre hela tiden...



Ja, en massa svammel, jag har druckit vin ikväll också.... ;p

2008-07-14 @ 20:07:13
Så här skrev: Katten

Glömde skriva i min blogg att du visst är bra på att visa uppskattning på andra sätt, bara att man ibland även vill höra det också :)

Hoppas du inte tog illa upp, jag har varit lite nere de sista dagarna som du säkert förstod av inläggen, men nu känns det mycket bättre. bara jobbigt ibland när man ser hur bra andra har det, det är så fruktansvärt lätt att falla ner i självömkan.... :)

2008-07-14 @ 20:26:43

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0