Ensam igen....

Jaha så var man ensam igen... Har ätit mumsig räkmacka m Minnea o druckit Sangria på Majas baksida, riktigt najs... Nu har Minnea just åkt o Maja har dragit in till stan för o dricka öl, jag fick vara kvar här hemma o tvätta skoj, inte!!!! Men saaaanrt blir det iaf mkt mkt skoj för om två dagar befinner jag mig i Halmstad m några av de allra allra finaste, saknar er brudar o längtar tills vi ses.... Ja, jag har alltså semester, lr bara vanligt ledighet vecka 29 o 30 så jag hoppas verkligen att det blir fint väder annars.... Helt sjukt at det redan e vecka 28, jag hänger jue ej m, e det för att jag är gammal?!

Nej nu ska jag ta o göra ngt vettigt......


Over and Out!

Ordet är ditt
Så här skrev: Lisa

jävla kärring...!

2008-07-10 @ 20:19:14
URL: http://goofys.blogg.se/
Så här skrev: Lisa

Ja men tack för hjälpen dårå! :P

2008-07-10 @ 20:38:53
URL: http://goofys.blogg.se/

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0