Du & jag Alfred....

Du o jag Goofy! Vi är allt bra knasiga jag o Goofy, för det första så e vi  nördar för att vi rätt ofta sitter på msn o spelar Röj-Flaggor på tal om ingeting så utspelar sig följande konversation:

Goofy: jobbigt att va röd... är jag ju aldrig

Sponge: Solen har jue tagit hårt nu, var jue ettag sen det var varmt....

Goofy: Jag syftade på spelet....

Samtidigt som jag skriver Solen har jue.... tänker jag gud vad bra det är med mig o Goofy vi behöver inte skriva lr tala i hela samanhang för vi förstår varandra ändå, men inte det inte, kanske inte så skoj för er o läsa, men det var skoj för oss iaf så... Kanske vi varit i från varandra för länge nu så det ej funkar längre, men fy så jobbigt isf då måste vi jue ha inkörningstid i höst igen, nej fy bubblan!!! Kan jue iof oxå bero på att vi båda inte är vana vid att vara aktiva så många timmar som vi nu är på en dag, är jue på jobbet nio timmar om dagen, o mindre sömn än annars får vi nog allt bägge två, inga tio timmar här inte o när Maja e hemma så blir det ännu värre inte skoj o dela en 1.20 säng....







Over and Out!

Ordet är ditt
Så här skrev: Lisa

Haha min lilla sötnöt! Jag tyckte det var kul att läsa i alla fall! :) Me love you!

2008-07-02 @ 20:40:27
URL: http://goofys.blogg.se/

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0