Blev inte riktigt som vi tänk oss....

Ja, idag är det strålande sol o 28 grader varmt ute hur gött som helst...Meningen var att jag Maja o Minnea skulle ge oss ut på sjön o njuuuuuta....Men Bianca ville inte åka längre än 5 minuter innan kylslangen sprack, så vi var tvungna o bege oss hemåt, jäkla skit båt, alltid är det ngt problem....Förra året var det jue en skit sommar dels tempraturmässigt men även båmässigt för vår del, fyyyyyyy blir så trött!!! Båten sätts ut på försäljning nu, Maja vill ha en nyare motorbåt o just nu känner jag att jag kan åka vad som hels bara det inte är Bianca... Nu sitter jag hemma hos mamma o pappa, kankse e detta sista gången jag kommer vara i detta huset eftersom de nya ägarna ska flytta in den 1 Augusti.Det känns jätte trist men men det är jue så att livet går vidare, men det är ju mitt barndomshem o jag hade nog nånstanns tänkt att jag en vacker dag skulle ta m mina barn ut hit....Anledningen till att jag tror att detta bli sista gånegn är för att jag jobbar denna vecka o på lördag beger sig jag, Minnea ner till Halmstad för att njuta ett par dagar ska bli riktigt skoj, vi blir kvar där nere från lördag-onsdag, skojjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj!!!! Sedan när jag kommer hem ska jag roa mig m o träffa lite vänner o njuta av lite sommarledigt. På fredagen åker jag o Maja norrut för att semestra o hälsa på folk, hoppas bara vi får fin fint väder. Vi har la beräknat att komma hem mitt i vecka 30 för att då sticka ut o segla men vi får la se hur det blir m den saken om Bianca vägar att fungera..... Ja sen så jobbar jag vecka 31 o 32 venne vad vi ska roa oss m helgen vecka 32 men på söndagen ska jag iaf bege mig ner till Halmstad, för att det är sista måndagsklubben på måndagen o dit ska jag m alla de goa Halmstad flickorna, sååååå roligt vi ska ha!!!! På tisdagen vecka 33 så kommer Maja ner till Halmstad o vi ska då ta en liten roadtripp söder ut, blir nog Danmark o Tysklad jag har ej vart i nån av länderna såååååå jag hoppas det blir spännade, Katta o hennes karl kanske även kommer ner o leker m mig o Maja den helgen om vi har tur ;D....Om det är en super duper sommarvecka vecka 34 så kommmer jag o Maja hitta på ngt skoj här i Sverige, om inte så sticker vi en vecka utomlands! Ja o så vecka 35 veckan innan skolan börjar då hade jag tänkt att jag ska vara i Halmstad heeela veckan, jag hoppas då oxå att mn älsakde Goofy kommer vara där endel, för hon e jue ledigt precis som jag, hoppas även på att ni andra e lediga endel så jag får leka med er oxå!  Hmmm var inte meningen att detta skulle blir ett såhär lååångt inlägg om resten av min sommar men så blv det iaf, tihi.... Ja, nu ska jag börja skära fisk vi ska nämligen äta fisk o skaldjurgryta o sen ska vi äta jordgubbstårta o fira Maja lite han fyller nämlien 26 på måndag!

Hoppas ni haft en härlig dag o att ni får en grym helg det som är kvar;D

Over and Out!!!!

Ordet är ditt
Så här skrev: Lisa

Lätt att jag är i Hstad vecka 35 baby!

2008-07-05 @ 17:06:42
URL: http://goofys.blogg.se/
Så här skrev: Lisa

Äh vad fasen! :) DU ger ju aldrig sånna komplimanger gumman! Men jag blir väldigt glad när skriver så! :) Love you en massa massa massa!

2008-07-05 @ 20:20:19
URL: http://goofys.blogg.se/
Så här skrev: Lisa

Och vad menar du med "för en gångs skull" ?!

2008-07-06 @ 10:43:28
URL: http://goofys.blogg.se/

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0