Back in Estocolmo...

Borta bra men hemma bäst, Stockholm vs Halmstad vilket e egnetligen mitt hem?! Ja nu har jag just ätit Taco m min prins,kom hem för ett par timmar sen... Jag o Minnea har jue varit nere i Halmstadd ett par dagar, göttans, såååå sjuuukt dåligt väder bara värdelöst... Vad har vi gjort? Hmmm tjaaa vi har träffat mina fiiiiiina, goa Halmstad brudar, så skoj att lilla MInnea fick träffa töserna som är som min familj i Halmstad! Sen så försökte vi oss på Tylösand, men så fort vi kom dit så började det regna, så jäkla typiskt... Jo det har iaf varit härligt o få komma bort ett slag, har jue haft en del funderingar o den hemska 25 åres krisen i min skalle nu ettag o det känns som att den är på nedgång så det e jue bra...

Jaha nu har jag jue ledigt denna vecka ut o nästa vecka, frågan e bara vad som ska göras dessa dagar, Maja e jue inte den bästa på o planera så det har jag gjort men tydligen så var han inte införstådd i vad vi skulle göra så nu har han planerat om... Hmmm men men sånt e livet, jag vet iaf att vi ska ut m båten, åka en sväng till Hedesunda, o sen ska jag se till o träffa min Sthlm vänner, imon blir det Katta, Minnea o uteservering naaaaajs, hoppas vi får fint väder flickor... Sen nästa vecka så ska jag på middagsdate m Malin, Natasja o Angelica, ver sjukt länge sen vi träffade alla fyra så det ska blir skoj....Tjaaa sen så ska jag ta o gå på vindate m Ebba o Linda kankse det skulle kunna bli nästa vecka, Ebbbbba skulle det funka???? Ja slutligen så hoppas jag jue på att Maja inte e borta heeela veckan så vi kan få lite kvalitetstid...

Nej nu ska jag ta o gå o duscha.....

Over and Out!

Ordet är ditt
Så här skrev: lisa

du duschar ju inte... du trakasserar ju mig på msn... :P

2008-07-16 @ 19:33:30
URL: http://goofys.blogg.se/
Så här skrev: Eemse

Guud vilken snygg blogg!!

2008-07-17 @ 13:04:26
Så här skrev: Eemse

Glömde skriva adress :P

Grymt snygg blogg

2008-07-17 @ 13:04:51
URL: http://eemse.blogg.se/
Så här skrev: ebba

heeeej, sponge!

det är klart vi ska vina. haha! :) vi är aldrig på msn samtidigt, har försökt leta efter dig! haha

vi får höras på tele. hoppas att du har det bra på jobbet! jag har det underbart utan! :D puss ebba

2008-07-30 @ 16:35:17

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0