25 års kris...

Jag har ännu inget svar på mina frågor o val i livet, men jag tror att det kan vara en 25 års kris som spökar..... Försökte Googla 25 års kris viket gick mindre bra, verkar inte som omvärlden är medveten om att det faktiskt finns något som heter 25 års kris och inte heller vad det innebär..... Jobbigt är det i allafall ska ni veta, de allra goaste i mitt liv har kommit med råd o deras tankar om hur jag sak göra, tack så mkt för ert stöd o er hjälp Maja o Minnea.... Men i slutänden är det som Maja sa, jag själv  som bestämmer o ingen annnan som kan göra mina val hur gärna jag än vill, o Minnnea du har så rätt, visst måste jag pröva annars kan jag aldrig veta, men är det värt det?!

Jajajjaj nu är det helg helt sjukt hur fort tiden går, ännu mer ångest... Sommaren bara springer iväg o jag hinner inte med, väääääänta då! Imon ska jag o Maja iaf ut på sjön m Bianca för första gången denna sommar ska verkligen blir hur gött som helst, det ska jue oxå vara 25 grader sååååå...Kankse lyckas jag bli nå kolkare imon på havets blå om jag har tur ;D


Over and Out!

Ordet är ditt
Så här skrev: Lisa

Jag är bergis på att det är värt det, även om det kanske inte blir som du tänkt dig!

2008-07-04 @ 21:13:11
URL: http://goofys.blogg.se/

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0