Vintermörker....

Det börjar redan bli mörkt ute, det e ta mig fan inte ok...Jag har jue bara vart vaken i tre timmar, så de känns lite halv illa, men imon ska jag jue vara i skolan klockan nio så då får jag iaf se lite mer ljus än vad jag gjort idag :p Dagen bjudeer inte på några som helst roligheter vad jag vet än, utan jag ska plugga, för imon får vi ut en ny hemtenta som ska vara inne på fredag så jag mååååååste verkligen ta o sätta mig in i vad som ska göras....Så skoj ska jag som sagt ha idag, kanske belönar jag mig själv med en film om jag varit riktigt duktig, men om jag känner mig själv rätt så kommer det bli en film även om jag inte varit tillräckligt duktig ;) Vad ska du göra idag?!



Over and Out!!

Ordet är ditt
Så här skrev: Lisa

Vi ska inte alls vara i skolan imorrn jue! Kolla din studmejl bumsfilibabba!



Hoppas du hade skoj i lördes fast att jag skällde på dig!

2008-12-08 @ 15:51:29

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0