Once upon a time....

Jag har sovit bort halva dagen som vanligt när jag e ledig, men det var jag ta mig tusan värd o skönt var det oxå, jag har jue faktiskt klvit upp i ottan hela veckan nu...

Idag sla jag mysa m min alldeles egna lilla Goofy, lr tjaaa venne hur värst mysigt vi ska ha för vi ska ha Saw-mataron o äta en av hennes favvorätter smördegsunbakad kyckling m blåmögelost o en stor sallad, gjort av mig :p, det e iof mysigt... Jag har inte sett nån av Saw filmerna då jag inte tycker att det är så vidare värst spännade m massa blod o shit, jag är mer för de psykologiska skrräckfilmerna, men Goofy säger att det är en massa psykologi i dessa fimer, så jag ska ge dem en chans, fråga dock om det nu e massa psykologi är allt blod o shit borta då?! Jajjaj, jag e jue iaf nöjd över att jag får spendera heeeeeeeela dagen m henne :D.....

Imon imon imon,  jag e rätt väldigt nervös för imon,jag ska nämligen städa trappor imon för min kära vän Josefine e i Thailand o roar sig, Usch....Asså det jag e nervös för vet jag egentligen inte, hur svårt är det o städa trappor lixom...Men jag är nog nervös för att jag kommer glömma en massa rum o inte hitta, det e nämligen en massa lönngånger nere i källaren o vissa av rummen i lönngångarna ska jag städa, jag hopps verkligen inte att jag glömmer ngt....Ångest på högnivå upplever jag för detta ska jag säga er mina små rumpnissar, ja jag vet att jage  en tönt ;)

Nej nu ska jag ta o vattna mina blommor, de är så jäkla krävande de där växterna vatten hela tiden ska de ha, varför kan de inte bara leve utan...Visst jag skulle jue kunna ha plastblommor, men hur mmkt syre ger dem?! :p










Vad ska ni roa er m idag?!

Over and Out!!!


Ordet är ditt
Så här skrev: Daniel

Skräms inte ihjäl nu av SAW! Ush...

2008-12-04 @ 17:14:38
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0