Stress...

Stressen is back, fy faro, massor att göra inte en lugn stund...En hemtenta som ska vara gjord o inlämnad tills på fredag, o jag venne om jag riktigt har förstått allt som ska göras...Nästa vecka blir även den tuff, vi har en skriftlig inlämningsuppgift, ett seminarium, ska läsa två böcker o allt vad det nu är....Sen nästa fredag är det äntligen jullov, lr tjaaaa jullov o jullov, vi har jue en massa litteratur som ska läsas o sen skriva textgranskningscheman på o dessutom ska vi skriva ett temaarbete som kommer ta en hel massa tid...När ska jag ffå lite lugn o ro?! Ush säger jag bara! Jag har faktiskt varit duktig idag o suttit i skolan o pluggat på en av frågorna vi ska skriva om på hemtentan, men nu orkar jag ej mer idag, jag gömmer som vanligt undan alla måsten o gör en massa som jag inte borde...Ska kolla nytt avsnitt av Gossip Girl o Prison Break nu, glömma alla måsten om så bara för en stund, bläääääääääääääääää..... Befria mig, snälla du!!!!


Over and Out!!!

Ordet är ditt
Så här skrev: Anonym

under julen och i fjällen och så så får du helt enkelt TA dig lite ledigt min kära du! och lördag natt ;) :D PUSS

2008-12-09 @ 17:58:52

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0