Ska tanke bli handling?

Jag har som några av er redan vet en gång i tiden då en lång period haft väääääldigt kort hår, jag har tyvärr inga foton att bjuda på från den tiden...Och ja, i slutet av trean på gymnasiet bestämde jag mig för att spara ut mitt hår, så jag sparande o jag sparade det tog en evighet, men nu är det en evighet sen jag började spara ut håret och det blev långt, tjaaa det var jue sex år sedan jag slutade gymnasiet så ni kan jue själva ränka ut hur lång tid det blir....Nu har jag börjat tröttna o är sugen på en förändring, men jag vet inte hur stor o hur mkt hår som ska klippas av, har du några förslag kankse?!



Den här e la ngt som motsvarar ungefär hur jag såg ut i håret mellan 1996-2002, ibland aningen längre lr aningens kortare, vad tycker du om den?!



Denna e jue jäkligt snygg, men jag har så mycket vivlar i mitt hår så jag kan inte ha lugg, men om du bortser från luggen vad tycker du då?!



Denna e jue stört snygg, men nu var det jue det m luggen....



Den då?! Men ännu en med lugg....



Det är jue jävligt snyggt m page....



En annan page....


Hjälp mig, kan jue som vanligt inte bestämma mig!!!!!!


Over and Out!!!

Ordet är ditt
Så här skrev: Johanna

Hehe ja du lilla sandra detta va inte lätt alla e ju dö snygga men den jag fastnade mest för den andra frisyren men ja tror att du kan ha lugg fast man får ju platta den varje dag. ja hade ju lugg ett tag å de e dö snyggt men tar ju som sagt lite tid eftersom vi har så knäppt hår :p nr 4 och 5 e oxå himla snygga dett va väldigt svårt ska ja få be å tala om hehe...

2008-12-08 @ 19:16:26
Så här skrev: Anonym

jag tycker du ska klippa av stegvis om du ska klippa dig... för det är inte lätt att ångra om du kapar allt :P fråga mig ;) /hanna

2008-12-08 @ 19:58:40
Så här skrev: Lisa

Jag tycker att alla frisyrer var skit fula! så det så



Jag kommer hem imorrn på dagen nån gång, kan plinga på hos dig innan jag drar hem lilla skrutt!

2008-12-08 @ 20:50:45
Så här skrev: Katta

INTE page, huamej ja har sett korten från högstadiet, de e inte du! Nä nåt mellanlångt, gillade precis som Johanna nr 2, utan lugg vore väl den nåt?? 4:an är snygg, men lite för etappig kanske? Det hade du ju för nåt år sen.

Vad du än gör så tror jag det är bra att vänja sig stegvis, för stora förändringar på kort tid är svåra att smälta, kom ihåg när du klippte lugg å ångra dig som attans, det växte ju ut rätt snabbt och går att sätta upp/fösa åt sidan me spännen men en page tar ju ett tag att växa ut :p

2008-12-08 @ 21:32:34
Så här skrev: Charlotte

Hej! :) Kika gärna in i min SÅNGBLOGG där jag sjunger.

DU kan få önska en låt som jag sedan sjunger :)

Bara lämna en kommentar om ni har någon låt på hjärtat!



// Charlotte

2008-12-08 @ 23:23:22
URL: http://snigelbebis.blogg.se/
Så här skrev: Lisa

jag är inte framme vid 12..



vart ska du åka? sthlm?

2008-12-08 @ 23:48:32
Så här skrev: Anonym

ofcourse my dear :D /h

2008-12-09 @ 17:52:21

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0