Saw 5!!

Nu har vi sett den sista filmen, ja o jag håller fortfarande fast vid att jag inte är ett större fan av föletänger... Saw 5 var la ok, skulle säga att den får samma betyg som 2an alltså ++½ Sponge i betyg...3an var klart bäst, ja thats that...Får la kolla in 6an om det kommer ut en sån, men inget som jag direkt längtar efter .p Nu e jag så trött så att jag ser i kors, men det har varit en trevlig kväll iaf, o filmerna var jue som sagt ok, inget som jag rekomenderar men endå värda att se....

Sussa sött mina så rumpnissar, lr tjaaa det gör ni la redan vid det här laget ;) Ses imon!!!

Over and Out!!

Ordet är ditt
Så här skrev: Lisa

Well jag är i alla fall nöjd över att du gillade filmerna lite i alla fall.. Som sagt, du borde verkligen börja lyssna på mig nån dag, tänk vad du kan gå miste om!



Hoppas städningen går bra! Ses snart!



2008-12-05 @ 12:58:18
URL: http://goofys.blogg.se/

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0