Ödet...

Du är själv ansvaring för hur ditt liv ska bli, det är kanske egentligen inte så mycket som lämnas åt ödet...Vill du ha en förändring är du själv anvarig....Det spelar ingen roll hur mycket du än grubblar o har ångest, nej gör ngt åt det istället.... Det är precis vad jag ska göra idag, ta tag i de saker som jag faktiskt kan påverka........

Ha en fin dag!!

Over and Out!! 

Ordet är ditt
Så här skrev: Katta

Just nu skulle jag behöva en rejäl dos av Sandra-pushande så typiskt att du är i Halmstad!

2008-12-03 @ 09:31:22
Så här skrev: Katta

Just nu skulle jag behöva en rejäl dos av Sandra-pushande så typiskt att du är i Halmstad!

2008-12-03 @ 09:31:29
Så här skrev: Katta

Varför skickas mina kommentarer 2 ggr?!

2008-12-03 @ 09:31:56
Så här skrev: Hanna

du gör och har rätt i det du skriver. utan tvekan!

2008-12-03 @ 14:46:55
URL: http://hannathoresson.blogg.se/

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0