När mörkret faller på....

Igår när jag kom hem fann jag en present i min brevlåda, o inte vilken present som helst utan en dagbok med hjärtan, lås o som doftade...Det värmde väldigt mycket i mitt hjärta ska jag säga er, och då inte för presenten i sig utan mer för tanken bakom...Självklart uppskattar jag presenter men ännu mer när jag vet att jag är omgiven av vänner som verkligen bryr sig....Tack fina fina du!!! Jag kommer att använda den vid speciella tillfällen, men då inte bara när jag har tråkiga saker o skriva i den utan även om allt det fina i mitt liv , jag inte vill förpesta den fina presenten m alla mina negativa tankar :p

Planer för kvällen e antingen hem till Hanna o dricka glögg o äta pepparkakor lr dricka vin o snacka skit m Hanna panna, lr bara vara ensam jag o mina julpyntade lägenhet, jag venne vad jag helst vill....Svårt val, alla val e iof svåra för mig ;)

Vad ska ni roa er m ikväll?!

Over and Out!!!

Ordet är ditt
Så här skrev: Katta

Jo söt självklart är du en god lyssnare o rådgivare du me! Just därför ja maila dej på fb, för sånt som ja skrev om där e de ingen annan som fattar. Men det verkar iaf som de kanske löser sej till slut.

Puss o kram

2008-12-03 @ 18:49:16

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0