Måndag it is...

Jupp så var det måndag igen, o jag har gått in på min sista vecka i skolan innan det är jullov...Måndagen bjöd på föreläsning i hela tre timmar, även om det var kort tid att gå i skolan så är det jue faktiskt så att vi har en hel del att göra hemma istället....En massa att läsa o ett arbete som ska tas tag i, men det får jag nog iaf vänta m tills min partner in crime komer hem från Thailand, hon vet jue inte ens om att jag sett till så vi ska jobba ihop men det e nog lung, hoppas jag iaf...

Jag hade det jäkligt skojigt i lördags som alltid iof, men jag var enligt mig iaf precis så där lagom onykter, förut tre tillfällen, sorry för det Hanna, Johanna o Goofy, inget illa menat, bara alkoholen som hade ett övertag.... Roliga människor, god mat, feststämning o allt annat oxå som deet brukar vara hos familjen Mellden-Sandmark....

Nu ska ja starx bege mig av för att göra min naglar lite julfina, undra vad jag ska ha för utsmyckning, jag funderar på atta bara ha lite silver glitter lr ngt, inte för pråligt lixom utan bara llite vanligt...Passar jue till både jul o nyår med glitter :D

Mycket känslor iinuti mig just nu, jag vet inte riktigt hur jag ska hantera alla dessa känslor, men jag vet iaf att jag inte längre är rädd, utan jag är snarare  är rätt förväntasfull o accepterande...Dock är det fortfaraande svårt att sova om nätterna, o jag har en stor klump i magen när jag vaknar på morgonen, jul, nyår o en massa skola kommer la göra att klumpen växer sig större, men men jag är som sagt lite småkär i livet iaf just, positivt tänkade för fan :p

Jajjaja, hoppas  ni får en fortsatt fin dag!!!


Over and Out!!!

Ordet är ditt
Så här skrev: Lisa

Att du ber om ursäkt till mig vet jag inte varför.. men jag antar att det har med det dära toabesöket att göra!

2008-12-15 @ 14:09:48
URL: http://goofys.blogg.se/
Så här skrev: Lisa

Mina svar:



Fråga 1: Jag är trött på skolan eftersom jag inte känner att det är kul o givande längre. Jag ser det bara om jobbigt och ett måste jag måste ta mig igenom..



Fråga 2: Det är ömsesidigt att jag vill spendera tid med dig. Men är skolan det enda vi har gemensamt? Utan skola ingen Sponge o Goofy, Piff o Puff, Bill o Bull?

2008-12-15 @ 17:40:35
URL: http://goofys.blogg.se/
Så här skrev: Lotta

Din blogg är så fin Sandris. Tänker på dig och saknar dig! God jul och allt det där! Puss & kram Lotta

2008-12-15 @ 19:53:42
Så här skrev: Lisa

Har jag stulit nå mer än listan?

2008-12-15 @ 20:41:42
URL: http://goofys.blogg.se/
Så här skrev: Lisa

jag vet inte vad du menar...

2008-12-16 @ 00:22:24
URL: http://goofys.blogg.se/

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0