Lucia!

Idag är det minsann Lucia, Lucia är mkt mer än bara Lucia för mig...Idag fyller min Stora Lillebror o min kära vän Hanna år, ett stort grattis till er :D Jag, lr jag o Maja firar 5 år idag, vi har varit tillsammans 5 år, helt sannslöst, så mkt firande av vår 5 års dag blir det dock inte, eftersom vi befinner oss på varsin ort med 52 mils avstånd, men grattis till oss iaf, o då speciellt till min älskade Maja som stått ut m mig o allt jävulskap under alla dessa år....

Jag har just kommit hem, har varit en vända på stan m Goofy o Hanna, blev en del shoppade, dock inte så mkt mer än en topp till mig, dock fick jag tag i ett par julklappar som förhoppningsvis blir uppskattade....

Nu tänkte jag faktiskt att jag skulle ta  mig en liten powernap, för snart ska jag göra mig vacker inför kvällen, Hanna ska ha födelsedags kalas m julbord o tomte, skoj som attan, gillar jue som jag tidiagre sagt Hannas o Johans fester väldigt mkt, iof inte bara deras fester, utan allra mest dem som personer, de två e ett par riktigt härliga männsikor, kärlek till er :D

Hoppas ni får er en lika bäst Lucia som jag ska ha mina kära små rumpnissar!!!


Over and Out!!!

Ordet är ditt

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0