Johnny DEPP...:p

Ja, jag tänkte förvarna er som har nog med ert eget depp såhär i de mörkaste tider....Jag försår er hehhe, men nu vet ni vad detta inlägg ska handla om såååååååå, it`s up to you ;)

Im torn, fin liten låt :p Nej skämt o sido, förfan jag pallar inte med detta längre, håller på o bli knäpp, vill se in i framtiden, vill veta, vill ha svar o  vill kunna var med o påverka mitt öde...Jag ok, det sista kan jag jue faktiskt göra, stressen över att sluta skolan om ett år e väldigt stor, vart ska det bli av mig, vill jag hem till Sthlm igen?! Eller vill jag bo kvar i Halmstad, vill jag kankse bo nån annanstanns i Sverige eller kankse inte i Sverige överhuvudtaget.... Ja, det är en av mina tankar som etsat sig fast i min skalle..... En annan är om, skulle det vara annorlunda om jag inte befann mig i den situationen jag idag gör, självklart skulle det det, men frågan är om det är till det bättre eller sämre, jag vill veta, ge mig svar, för jag håller på o bli tokig på mig själv!!!

Nej nu, ska jag iaf få slippa mina stressade tankkar för en stund, o då inte för att jag ska roa mig m ngt roligt, nej nej, jag ska göra klart det sista på min hemtenta....Skönt kommer det kännas som få när jag ikväll skickat iväg den....Jag längtar, längtar du till ngt speciellt?

Hoppas du mår prima iaf, o du min lilla rumpnisse haft en alldels alldeles underbar dag!!!

Over and Out!!

Ordet är ditt
Så här skrev: Hanna

Jag tror minsann att jag funnit en till som vill ha facit (syfter till ett av mina egna tidigare inlägg då jag bad om facit för att se in i framtiden) :) Men vet du vad? Jag tror faktiskt att det kommer att komma en dag då vi är glada att vi inte hade något facit. Eller jag måste tro det i alla fall. Vore så meningslöst annars!

2008-12-01 @ 18:06:14
URL: http://hannathoresson.blogg.se/
Så här skrev: Katta

Jag längtar till jul o jag längtar efter pengar och så längtar jag efter dej skrutt!!!

2008-12-02 @ 15:27:11
Så här skrev: Katta

Jag längtar till jul o jag längtar efter pengar och så längtar jag efter dej skrutt!!!

2008-12-02 @ 15:27:28

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0