God Jul!

Ja, god jul mina kära små rumpnissar, nu är det Julafton, julafton 2008 kommer för mig inte bli som de senaste julaftnarna, men positivt tänkande kommer göra denna julafton grym! Hoppas ni får en alldels alldeles underbar julafton m nära o kära, god mat o önskade paket :D Snart är det oxå ett nytt år, ett år som kommer att börja o sluta på ett sätt som jag aldrig varit med om, det är med blandade känslor jag välkommnar år 2009, men tur e det jue iaf att det är en vecka kvar på 2008. måste göra det bästa av den vecka, även om 2008 inte tillhör ett av mina favorit år... Morgondagen önskar jag jag två speciella saker, dock inget i paket väg, men jag hoppas o hoppas på att det jag önskar slår in, håll en tumme för att det gör det e ni bäst, ni kommer göra en liten vilsen Sponge väldigt lycklig om ni håller en tumme, o ni som kan göra så att mina önskningar uppfylles skulle göra mig oerhört glad.... Sååå ja ha nu en fin jul mina fina fina fina!!!


Over and Out!!!

Ordet är ditt
Så här skrev: Anonym

God jul gumman :) Självklart håller jag en timme för dig och dina önskningar! Stor kram!! /H

2008-12-24 @ 10:19:18
Så här skrev: Niclas

God Jul Sandra!

2008-12-24 @ 11:14:49
URL: http://nicbor.blogg.se/
Så här skrev: sjfal

hejhej

2009-01-02 @ 16:31:47
URL: http://clarasjogren.blogg.se/

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0