Dagboken?!

En blogg är la i grundkonceptet tänkt som en dagbok, o då inte en dagbok där författren bara berättar om vad som hänt under dagen....Jag skulle verkligen vilja använda min blogg som en dagbok, o då på det viset att jag kan berätta allt, vad jag gjort under dagen, hur jag mår, mina innersta tankar, vem jag för dagen e arg på o vem jag för dagen tycker extra mycket om etc....Men nej, jag anser inte att jag kan använda min blogg till det, för det finns läsare där ute som skulle ta illa vid om de fick placeras under dagens dumma person, o det finns läsare där ute som inte alls skulle vilja ta del av det som försigår i min skalle, det finns läsare som jag inte skulle vilja att de visste mer om mig än vad de i dagsläget gör.... Jag har en klok vän som har införskaffat sig en såndär gammal hederlig dagbok,  som doftar, har hjärtan o lås, kommer ni ihåg?! Jag ska nog oxå ta o göra en sån invistering, tror det skulle göra mig gott......


Over and Out!!!

Ordet är ditt

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0