Att se sig själv....

....ur andras ögon är verkligen inte alltid det lättaste, jag har fått se hur jag själv uppfattas ur andras ögon nyligen, jag skulle verkligen kunna säga vilka brister jag har o hur jag är som person ganska bra., jag vill påstå att jag kan ta kritik..Dock har jag fått en beskrivning av mig själv som jag inte alls kan kännas vid, kan man verkligen vara så olika med olika männsikor, kan man verkligen inbilla sig att man är på ett visst sätt fastän man inte är det?! Ja, jag förstår o jag accepterar din åsikt men det behöver inte vara genomgående bara för att det är din uppfattning, dock är jag väldigt glad att du för en gång skull delar med dina av dina tankar, förlåt förlåt är allt jag kan säga....Jag trodde att du såg på mig med helt andra ögon, så fel jag hade.....

Nu sitter jag med den nedrans hemtentan som ska vara inne på fredag, fy fan min skalle är verkligen nån annanstans, jag kan inte fokusera o när jag väl gör det så blockeras hjänan av att det är svårt o obegripligt för den....Jag ska strax bege mig till Goify för plugg, blir två pitstop på ägen en för att hämta upp Hanna o en för att inhandla lite gott att ha till allt slit....Kankse hörs vi ikväll igen, annars får ni ha en fortsatt bäst dag mina små rumpnissar :D


Over and Out!!!!

Ordet är ditt
Så här skrev: Lisa

Ni är hjärtligt välkommna.. synd bara att vi inte ska roa oss med mys.. :(

2008-12-10 @ 15:08:30
URL: http://goofys.blogg.se/
Så här skrev: Lisa

Det gick ju bra idag stumperumpan! Hej o hå, kämpa på!

2008-12-10 @ 22:39:03
URL: http://goofys.blogg.se/

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0