Är det bara jag som vet...

utan o innan vilka trosor jag äger?! Ok jag kanske inte vet exakt alla men jag vet exakt vilka trosor jag använder, o det är la ca 10 stycken olika...Konstigt lr?! Vet du vilka underkläder du äger?! Det har dykt upp ett par trosor i en aningens konstig situation, dessa trosor äger inte jag, möjligtvis  skulle två andra personer skulle kunna vara ägarae av dessa, men det har visat sig att ingen av de andra två som då oxå vet vilka trosor som finns i dera ägor inte äger dessa....Ja, det e allt bar konstigt men men life goes on....






Over and Out!!!!

Ordet är ditt
Så här skrev: Anonym

teori: någon fick inte med sig dem ut när de hade tvättat klart... du tvättade efteråt och fick med dig dem sedan ;)

2008-12-09 @ 20:37:42
Så här skrev: Sandra

Men ush!!! Så är dock inte fallet....

2008-12-09 @ 21:50:08
URL: http://sponge.blogg.se/

Ordet är ditt:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Lämna ett avtryck här:

Trackback
RSS 2.0